úterý 31. března 2015

Křečci

Už jsem psala, že Ježíšek k nám domů donesl dvě křeččí slečny. Jsou to vlastně první zvířátka. I moje. 
Zcela jasně si pamatuji, jak jsem je pár dní před Štědrým dnem jela koupit a dovezla do kanceláře, kde museli přečkat čas do vánoc. Opatrně jsem je z papírové přenosné krabičky vysypala do připravené klece plné těch všech propriet, které prý potřebují a ty dvě nádhery na mě začaly zcela nenávistně prskat!!!!!  
Dostaly ihned pracovní název: Linda a Pinda. 
Jojo, ta jedna byla opravdu strašná.... :) 
Pod stromečkem byly zabaleny s klecí do té největší krabice a Aninka hned po příchodu ke stromečku zvedla přesně TU krabici, naklonila ji na stranu a zaštěrchala..... Nám málem vypadly oči z důlku.... Krabici pak pro nezájem odhodila zase stranou a obě dvě se chopily dalších dárků. Holčičky si v klidu rozbalovaly dárky a křečci celou dobu běhaly v kolotoči zabalení v krabici a my se Standem na sebe pořád mrkali a smáli se, co bude :) 
Krabice zůstala jako úplně poslední dárek a radost byla obrovská. Moje jména zůstala v utajení a křeččí holky dostala jména nová: Bublinka a Piškotka. Pravda, zní to líp :)
Dle všech rad jsme se je snažili naučit  jíst z ruky, pohladit si je, nebo vlézt na ruku.... Trvalo to zhruba 3 týdny a zvykly si na nás. Když nás vidí panáčkují na zadních tlapkách, lezou po nás, kdyby mohly tak jí i z našich talířů :) 
Na všech fotkách je Piškotka, páč Bublinka je zdrhací a chvíli nepostojí.....







10 komentářů: