pondělí 30. března 2015

Akvaristika jinak

 Při vyklízení sklepa po prarodičích jsme objevili dvě kulatá akvária. V jednom jsou dřevěné turistické známky z našich výletů a druhé zelo prázdnotou. Po rybičkách totiž netoužím.
Internet nabízí plno využití, ale sukulentní akvárium bylo jasný TOP. Kaktusům se tu daří s podivem dobře, jistě díky jejich hlavním přednostem, málo vody a málo péče :)

Nakoupila jsem pár drobných kousků, hlínu, připravila hlavně kožené rukavice a šla na věc. 



Návštěva prodejny kamenů minulý týden přišla vhod, odnesla jsem si odtud pár krásných mramorových valounků, které se sem hodí a hlavně plní svůj účel při zálivce. Voda se po nich krásně roztéká a zemina pak nestříká na všechny strany.







Nejobtížnější na celé akci bylo důkladné ošetření kožených rukavic a hlavně odstranění pinzetou veškerých zapíchnutých bodlinek. 
Takže rada na příště, pořídit si opravdu pracovní rukavice!

5 komentářů:

  1. Krásný to máš, moc! Mám úplně stejnou skleněnou kouli a už nejeden pokus u nás proběhl, ale mě ty sukulenty prostě nejdou :-( Máš pod zeminou nějakou drenáž či speciální zeminu pro sukulenty? Já na to jednou přijdu, kde dělám chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baru :)
      Mám tam pouze substrát pro kaktusy, chtěl jsem tam dát i takový štěrk zhora na ozdobu, ale nikde jsem nesehnala.
      Na jaké straně je máš? Já je mám všechny na jižním okně a jakmile začne být teplo, dám jen ven na balkon (taky na jih). A co se týče zálivky, hlavně nepřehánět. Upřímně ti říkám, že někdy je i měsíc nezaleju....

      Vymazat
    2. Na východní. Moc možností nemám, protože máme okna jen na východ nebo západ.

      Vymazat
  2. Opravdu pracovní rukavice :D. Já se musela vrátit a mrknout se na ně znova.
    Ale je to super! Tak ať se jim daří, prckům! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem si pak uvědomila, že mám ty krásné růžovky rukavky z té sady nářadí pro ženy ... hlava děravá...
      Jsem ráda, že se líbí! Díky

      Vymazat