neděle 12. října 2014

Radhošť

 Cestou nahoru stoupáme do mraků...





... vyhořelý Libušín pod plachtou...
 


 


A Pustevny z vyhlídky Cyrila a Metoděje.
 



 ... a pak ty výhledy, mraky pod námi...


 


 A vzadu na obzoru je vidět cíl našeho výletu, Radhošť a kaple Cyrila a Metoděje.


 
 


Hotel Radhošť s krásnou vyhlídkou...... na mraky.... :)


 

A kaple před námi. Cesta je právem nazvaná turistickou dálnicí.... Turista kam se člověk podívá....













A příště bude cesta dolů do údolí...... mraky, mlha, tajemno a bílo....... :)




4 komentáře:

  1. Hory jsou vždycky tak krásné, podzim v nich kouzelný. Beskydy jsem navštívila již, ale už vím, že to nebylo naposledy.
    Povedené fotky, Pustevny a barvící se stromy spolu hezky ladí.
    www.jak-vnimam-prirodu-jak.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji :)
      Já ty hory taky můžu, čím jsem starší, o to víc!

      Vymazat
  2. Krásně zachyceno, ať už Pustevny, tak i skanzen. Moje dvě oblíbená místa. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Simono :)
      I mě se tam moc líbilo!

      Vymazat