středa 23. července 2014

Urbex






 





 














Pár týdnů zpět jsem zahlédla u BG Photography na blogu fotky ze starých fabrik, či budov a doslova mě URBEX  uchvátil.
A když se naskytla příležitost jít se podívat sem, neváhala jsem ani chvíli, foťák v pohotovosti :)
Doufám, že se Vám tam bude líbit stejně jako mě!

PS: fotky budou rozděleny do několika sérií.



13 komentářů:

  1. Urbex je boží. Zapomenuté příběhy zahrabané ve špíně a prachu. To já ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak! Nejen továrny, ale půdy, bazary, starožitnictví i sekáče...... to jsou pak poklady, když člověk najde! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No o tom žádná, že se mi to líbí! A strašně moc! Tyhle fotky já prostě miluju ♥ Marně si lámu hlavu kde to může být. Že by nějaká bývalá textilka v okolí Třebíče?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem moc ráda!!!
    Jinak je to fabrika přímo v Třebíči, vyráběly se tam pletací stroje na ponožky a vyvážely se pak do celého světa.
    Ještě tu máme jednu takovou zavřenou velkou fabriku, jistě znáš BOPO, výroba bot. A tam se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je úžasný!!! Doslova mě fotky dostaly ♥ Těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobinko, tak to jsem moc ráda!!!! Děkuji!

      Vymazat
  6. Luci, fotky jsou naprosto fantastický!!!!!! O to víc to člověka vezme, když ví, kdes fotila. Marek, ten byl úplně nadšený a když poznával konkrétní místnosti, tak to byla síla. Nechceš se přihlásit do fotosoutěže města Třebíče - viz:. http://www.trebic.cz/mesto-vypsalo-fotosoutez-se-zamerenim-na-zivot-v-trebici/d-20044. Sice je tématem "živá Třebíč", což Elitex už zrovna moc není, ale určitě bys bodovala!!! Luci, moc díky za fotky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Mirečko, děkuju, jsem moc ráda, že se vám fotky líbí!
    Heheh, a k soutěži.... raději nééééééé :D

    OdpovědětVymazat
  8. ... skvělé ... asi nejvíc ty dveře jedny za druhými ... není ani možné, že to tam tak přetrvává

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? je to tam stále...... můžeš chodit hodinu dokolečka a stejně pokaždé objevíš něco nového......

      Vymazat