středa 16. července 2014

... letní ...























 








Jsem moc ráda, že jsem se po roce rozhoupala a prodala svůj teleobjektiv a pořídila si nový kousek.
Mám z něj radost a doufám, že se vám fotky líbí :)
L.

13 komentářů:

  1. Jsou krásné všechny, ale ta čtvrtá od konce je prostě moje krevní skupina! Tipuji na nějaké pevné sklo? Makro objektiv? Každopádně přeju, ať se ti s ním dobře fotí, paní a sdílím tvoji radost. Já jsem od toho teleobjektivu nakonec upustila, protože pevný sklo je prostě pevný sklo a teď pokukuju po Sigmě 35mm f/1,4 DG HSM Art pro Canon. Chci si ji půjčit v září na focení svatby a jestli se mi bude líbit, půjdu do ní. Tak dobré světlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Báro! Je to tak, pořídila jsem pevné sklo, makro. Ale nějaký širokáč by se taky ještě hodil, chtěla bych ještě něco širšího, 24-28mm. Ikdyž ta Sigma Art...... je to sklíčko no :))))

      Vymazat
    2. Mě to makro zatím moc neláká, ale ráda na ně koukám na fotkách. Já mám Canon EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM a jsem s ním hodně spokojená. Je to takový lepší univerzál a využívám ho hodně. A teď na něj má Canon zpětnou slevu 2000Kč. Ale fakt to pevný sklo je pevný sklo, co můžu, fotím pevnou 85mm nebo 50mm, záleží, kolik mám místa. A srdíčko mi tluče pro nějaký ten reportážní kousek :-) Tak hodně radosti s novým sklem!

      Vymazat
  2. Moc ráda tady obdivuju fotky! Jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně! Vaše tvorba je nádherná a být blíž, jsem jasný účastník razítkového kurzu!

      Vymazat
  3. Lucie, tahle sada fotek je nádherná, klobouk dolů! Jednu bych si nejradši stáhla a hodila jako pozadí na plochu :) Ať se vám s novým krásně fotí. Simona

    OdpovědětVymazat
  4. překrásné, projela jsem je tam a zpátky...a ještě to určitě několikrát udělám... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůů nové sklíčko v akci....koukám, že jste kamarádi hned od začátku...krásné fotky....12,20 ♥

    OdpovědětVymazat
  6. :) no jsme, je boží!!!! nevíš, jak jsem bez něj mohla být? :D

    OdpovědětVymazat