pondělí 13. ledna 2014

Projekt 52/1 první


... první ...
... první centimetry a kila mizí ...


9 komentářů:

  1. Gratuluji! Já se pro jistotu budu vážit a měřit jen 1x za měsíc :-) Aby mě to náhodou zbytečně nedemotivovalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro tak to bych nevydržela :) Jednou týdně.....

      Vymazat
    2. Pro mě by bylo zase vážení 1x týdne příliš deptající :-) Váha u mě navíc hodně kolísá a já si nechala změřit tuk. Ten však ubývá pomaleji, tak proto 1x za měsíc. No jsem zvědavá až se nechám 31.1. přeměřit, kolik % bude dole.

      Vymazat
    3. Mě právě zase pomáhá vidět i malinkatý úspěch, to mě hecuje pokračovat... Hlídám si u běhání TF, abych právě pálila tuky..... Změření tuku je prima nápad! V každém případě držím palce!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. juchů paní bude, až splním plán :)

      Vymazat
  3. Fotku jsem už obdivovala na BC. Skvělý nápad, úžasné zpracování. A k mizení moc gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, gratuluju !!!!! a držím palečky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat