čtvrtek 2. ledna 2014

Novoroční Mařenka







Jak na Nový rok, tak po celý rok!
Doufám, že letos budeme zdrávi a nebudeme sedět doma na zadeli :)


Foto rozhledny zde  .



9 komentářů:

  1. Zastávám stejný názor! :-) Já byla kupříkladu včera cvičit. A ta fotka s tím světlem od sluníčka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novoroční předsevzetí si nedávám, ale tak nějak přirozeně mám v hlavě jan na Nový rok, tak ....... Tak aspon ten výšlap. Cvičení až od pondělí, jak děti odešlu do škol!
      Za koment k fotce děkuji :) Taky z ní mám radost.

      Vymazat
    2. Já odešlu jen jedno, ale těším se fakt už strašně. Jedno dítě už je celkem pohoda. Fotky máš krásný všechny, ale ta s tím světlem se Ti fakt povedla. Můj hledáček neviděl sluníčko ani nepamatuju. Můžu se zeptat jakým objektivem jsi tyhle lesní krásy fotila?

      Vymazat
  2. Je to všechno focený pevnou 50, mám ji nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jí přišla na chuť, ale u těch lesních bych to netipovala. Díky!

      Vymazat
    2. Mám raději pevný, zoomy chci na jaře poslat do světa....

      Vymazat
    3. A nějaký teleobjektiv na Canóna nemáš? Ráda bych si do jara pořídila ...

      Vymazat