středa 11. prosince 2013

11. adventní



... ač stejný recept jako každý rok, stejně se mi těsto nelíbilo, ani váleček jsem nemohla udělat ...
... už ani mouka a máslo není co bývalo??? ....

10 komentářů:

  1. Já to tak měla letos s lineckým. Peču stejný recept x let a tentokrát to byl spíš boj o to kdo z koho než pečení :-) Ale na fotce to vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I linecké mě potrápilo.....naštěstí to je za mnou, tak zase za rok ;-)
      díky

      Vymazat
  2. Ale i tak vypadají krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásnější tvar rohlíčků jsem jaktěživ neviděla... Jak je děláte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. Luci vidíš, ty máš pocit, že to nešlo a mě při pohledu na ně napadlo, jak to děláš, že mají tak krásný tvar .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, tvary klasických rohlíčků jsem nikdy neměla hezké, až mi jedna hodná duše prozradila fígl jak na tyhle :) Uválené těsto se přiloží na bříško palce a ony se krásně prohnou a jsou jeden jako druhý :) Už je vlastně jinak nedělám!

    OdpovědětVymazat