sobota 26. ledna 2013

... v černém lese ...


7 komentářů:

  1. taková hodně depresivní fotka... ale líbí se mi... :)

    OdpovědětVymazat
  2. ... i smutku a melancholie je občas třeba .... Děkuji Petro

    OdpovědětVymazat
  3. Luci ..... dneska jsem při svém "nočním brouzdání" na netu narazila na tvůj nádherný blog .... úžasně fotíš .....tvoje fotky, to je nádhera ..... a ty tvoje "cácorky", jsou moc roztomilé ..... s dovolením si tě uložím mezi své "oblíbené blogy" ..... krásnou neděli ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, moc děkuji za komentář, moc mě potěšil! Nakoukla jsem k tobě také a moc se mi u tebe líbí. Nápad s mapou do pokojíčku je dokonalý!!! A jelikož můj muž je také truhlář, budu muset v blízké době zavelet: Potřebuji troje dveře!!!! :))) Na viděnou. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju za pochvalu ........ jinak tě vítám do "klubu" ...... když jsem ten příspěvek psala, tak jsem si myslela, že jsem "jediná na světě", kdo nemá doma dveře ..... moc mě překvapilo, kolik holek mi napsalo, že jsou na tom podobně ...... držím palečky, ať je taky brzy máš ........ ne nadarmo se říká, že "kovářova kobyla chodí bosa":-):-):-) ........ Marki

      Vymazat