pátek 4. ledna 2013

... náš ...


U nás najdete na stromku snad všechno :) Nejraději mám loňské muchomůrky na klip a stříbrné ptáčky s pírkem. A taky letošní "nové" ozdoby po mojí babičce a dědečkovi, kteří už tu s námi 8 let nejsou. Jsou to krásné velké báně s hvězdičkami. A taky nesmí chybět náš pejsek  Cassinka. Tu před čtyřmi vybírala Barunka.  A ještě jednu jsem si letos zamilovala. Je to prohnutá polodutá bánička a uvnitř je srnečka :)

A takto to mám nejraději, jsou to nové i staré, památeční, vzpomínkové ozdoby.
Mé srdce prahne po světýlkách lucerničkách nebo muchomůrkách.
Už pár let.
Třeba se jednou dočkám :)

4 komentáře:

  1. Moc krásný strom ! ty mochomůrky pěkně vyniknou :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) ty mochomůrky jsou tak krásný, že by je člověk hned sněd :))))

      Vymazat
  2. náš stromeček je taky sbírkou všeho. Ale každá ozdobička mů svůj příběh- takže je to pro mě cennější, než mít sladěno do zlata či do červena. Nebudeme měnit styl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje máma mívá barevně laděné stromy, jednou zlatý, červený, modrý, fialový, oranžový..... nijak mě to nikdy nenadchlo. Jako i řetězy a to visící cosi jako stříbro.... kdepak, stromeček musí hýřit všemi barvami a když je k ozdůbkám příběh, je to o to hezčí! Jsem ráda, že mám spojence :)))

      Vymazat