pondělí 7. ledna 2013

... LF ...



Po více jak roční pauze každodenního focení Projektu 365 mě zase začaly svrbět prsty a rozhodla jsem se, že zkusím další projekt a to Projekt 52.
Každý týden jedna fotka na zadané téma.
Nechcete se přidat někdo další?

Tu jsou různé Projekty 52
- Baby-cafe Projekt 52
- Mimibazar LuciPísek Projekt 52
- Painth the Moon Projekt 52

8 komentářů:

  1. Je... já bych se klidně přidala...:) ale na zadané téma...? to se nějak to téma někde zjišťuje? nebo domlouvá...? :) Zní to zajímavě...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, čím víc, tím líp :)))
    Přidám odkazy, záleží co si vybereš. Mě se líbí dle Baby-cafe, tak asi vyhraje ten.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za nápad...:) a beru taky témata od Baby-cafe.... a jsem tedy na sebe zvědavá...:) tak úspěšný lov na fotky a dobré světlo... ;)

      Vymazat
  3. a není to málo paní? ...jednou týdně :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní, nesýčkujte a přidejte se! :)))

      Vymazat
    2. paní já nemůžu...já to neumím :o))

      Vymazat
    3. Tak za prvé - nesmysl, za druhé - máš nejlepší příležitost se ještě více zdokonalit! :)

      Vymazat
  4. Na té fotce vypadáš jako Kateřina Cajthamlová, ale fakt mě to hned zarazilo, ovšem v hodně mladším provedení.

    OdpovědětVymazat