pátek 30. listopadu 2012

... do šeda ...



Jak už jsem psala nedávno, bílá barva mě po půl roce přestala bavit a tak opatrně začínám odívat náš byt do barev. Nový šedý kabátek dostala jedna stěna v obývacím pokoji.
Další bude na řadě kuchyň? Nebo chodba??? No uvidíme :)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Olčo, mě to taky tuze lákalo :) A ještě mi zbylo v kyblíku, tak to asi bude pokračovat...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. óóóó až tak? :) nevím jestli elegantní, ale rozhodně příjemné, uklidňující. Mám opravdu radost!

      Vymazat
  3. Šedé to s tím světlým dřevem náramně sluší. Moc mě baví ta jedna mimi ozdůbka! Krásný víkend .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, světlé dřevo a světlé zárubně tvoří krásný kontrast. Ozdůbka je malý andělíček od dcery, byly dvě, ale nějaký Lichožrout u nás zase řádil. Asi. Příjemný první advent přeji :)

      Vymazat