sobota 27. října 2012

... za městem ...




















8 komentářů:

  1. Beautiful autumn images, great colours.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, takový krásný podzim tam máte... u nás od včera chumelí a chumelí:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem fakt velké štěstí, od rána tu prší a sněží. Vypadá to, že je po krásném podzimu... :(

      Vymazat
  3. Úžasně zachycená podzimní atmosféra. Nádherné foto. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, děkuji za návštěvu u mne. Jo knížky a zvláště ty kuchařské jsou moje vášeň a finanční prokletí:-)
    U Dity jsem ani nenahlédla dovnitř a hned ji koupila, vím že u ní je to na jistotu.
    Jinak fotky moc pěkné, pro mně inspirace. Máš krásné děti.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko, děkuju :) Naštěstí kuchařkovému prokletí jsem zatím nepropadla, asi mám štěstí že? :D

    OdpovědětVymazat