úterý 2. října 2012

... sezona může začít ...


Myslím, že už opravdu může přijít podzim.
Čaje jsou nakoupeny, svíčky se kupí v košíku a nové vůně do aromky mi budou to sychravo zpříjemňovat.
Tak hurá háčci do práce :)




6 komentářů:

  1. S oblibou říkám, že jsem si místo focení měla zvolit jiného koníčka jako čeba háčkování..jj to bych měla našetřeno peněz. Ale co budu povídat zrovna tobě pani :o) Taška je víc než háčkovací vychytávka a ty jsi prostě uňoňuňo šikovná, prostě bájová ženská :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono si nemysly, než bys oháčkovala celou rodinu a přátele těmi krásnými výrobky, barety, šátky, návlekami, tunely a jánevímcoještěvšechno, tak se ti to taky prodraží. A hlavně, rozhodně ta krásná vlna nestojí dvacku :))) je to holt na stejno, každý koníček je nákladný :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné, dokonalé a ještě krásné.... žasnu, obdivuju-jsem neschopná ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem zase neschopná na jiné věci...... :) děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Great bag, everything in one place, you are very talented.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Kinga.
      I love your photo, they are so beautiful!!!!

      Vymazat