středa 31. října 2012

... překvapení ...



Je to velmi příjemný pocit číst na blogu u Kokino Home, že mi předává tuto cenu. A vůbec, ono celkově vědět, že blog je čten, komentován a prohlížen, to samo o sobě je určitá satisfakce. Ale ocenění, to je ta třešnička na dortu!
Takže milá Čáryfučko, děkuji ti za toto razítko :)


Blogů sleduji více, ale ocenění jsem rozdělila mezi tři, každý mě inspiruje v něčem jiném.

Věrce, jejíž focení sleduji od začátků. Je to žena, které neroste ego závratnou rychlostí počtem zákazníků, ale srdce a rozum zůstává na té krásné lidské rovině.

Sovičce , jejíž blog a její tvoření mi nedává spát. Její výtvory a šikovnost je pro mě velkou inspirací. Mé myšlenky už nepatří jen fotovýbavě, ale i látkám a tvoření a všem těm taštičkám a kapsičkám.

Radush Tento blog jsem objevila teprve nedávno, když jsem rozšiřovala svoje blogařské obzory a musím říct, že mě velmi překvapil. Vkus, styl, harmonie, ostatně, nakouknite, uvidíte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat