pondělí 29. října 2012

... máme se pohádkově ...



Krabici s projektorem musím ze skříně vytahovat velmi opatrně. Je celá rozbitá a poslepovaná. Uvnitř je stařičký projektor, na kterém kdysi dávno pouštěl pohádky můj dědeček mojí mamince a jejím sourozencům.
Pohádek máme k deseti kouskům, některé i novější, dokupované za mého mládí, ale ty nejstarší, jako Zlatovláska, O krejčíkovi a tato, ty jsou opravdu krásné. Filmy jsou na některých místech potrhané, ale stále promítají. Musím si je hýčkat, ať vydrží co nejdéle.
A víte jaká je toto pohádka?

10 komentářů:

  1. hmmmm... že by Dvanáct měsíčků?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano taky tipuju O dvanácti měcíčkách.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tohle má babička taky. Milovala jsem to!! Celý ten proces, ach.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tom naprosto stejně. Miluju to! Je to takový malý obřad promítat dětem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, to je úžasná nostalgie...usmívám se a mám se díky objevení tvého blogu vážně pohádkově. O krejčíkovi...to mi někdy musíš pustit ;-).
    Zdraví Vivi


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, jsem ráda, že se ti u mě líbí :) V pohádkách budu jistě pokračovat!

      Vymazat
  6. Na promítačku mám také krásné vzpomínky ze svého dětství. Bohužel ta po nás se nedochovala, tak už dlouho přemýšlím, zda má cenu v době DVD pořizovat novou. Ale všechno to kolem se jen tak nějakou technikou nahradit nedá. Na blogu jsem nachystala pro tenhle blog malé překvápko .)

    OdpovědětVymazat